fredag

Puma + Alexander McQueen



Det händer inte mycket på nyhetsfronten idag, det är väl för att det är fredag...

Men, jag får väl ta upp en "gammal" nyhet (?)
Puma och Alexander McQueen har samarbetat och gjort en helt underbar sko, "Scarred Street Mid". Tycker den är så snygg! Men det kostar kossa! närmare bestämt 2200:-, finns även en lägre variant vid namn Scarred Street Low och den är lite billigare, LITE! kostar 1900:-

Men dom är sjukt vackra, har du råd så köp dom!

Finns bla hos 111vox.com
..........................................................................................................................................................................

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena!
Jag håller absolut med dig! Har samma problem! Älskar dem här skorna menmen...Jag hittade dem för cca 2 månader sen just på 111vox men "lite" för dyra. Jagar och försöker hitta andra skor (helst puma) som jag har på min blogg men de är också ganska dyra...Tyvärr! Hare! Peter